pondělí 17. prosince 2012

Weekend.

Tak takýto víkend som už dlho nezažila v piatok som mala tanečko potom kamarádka mala oslavu narodenín a keď som prišla okolo 2 ráno domov rovno som sa začala chystať do Bratislavy a išla na vlak. Ranajky sme mali s kamarátom v McDonalde, potom sme v Au parku boli nakupovať vianočné darčeky a po utratení skoro všetkých peňazí sme už nevedeli čo budeme robiť tak sme sa išli pozrieť či niečo nedávajú v kine. Tak sme išli na Hobbita. Neviem aký mám mať pocit z toho filmu lebo som nikdy nevidela Pána Prsteňov, ale bolo to celkom dobré. Po filme sme utekali na vlak. Keď som prišla domov rýchlo som sa prezliekla do lekárskeho kostýmu, ktorý som potrebovala na pred Vianočno-Silvestrovský večierok, ktorý sme mali s tanečným súborom. Okolo polnoci som už zaspávala a tak som si spočítala koľko asi hodín som už nespala, vyše 40 hodín som už bola hore. Keď som prišla ráno domov, konečne som išla spať. Až o 6 večer som sa zobudila . Takýto víkend som dlho nezažila. Naozaj bol to víkend plný zábavy. Dúfam že nebol posledný! 





2 komentáře:

  1. To jsi musela být ráda za ten spánek :) Taky bych na to chtěla jít do kina, ale neviděla jsem pána prstenů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hobit byl výborný, to souhlasím ( škoda, že další díl je až za rok :( ) a na Pána Prstenů se taky někdy mrkni, stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat