úterý 30. dubna 2013

Názor na obliekanie.

 Ako vo vašom okolí hodnotia muži ženy? Včera som sa mojich kamarátov pýtala aký majú názor na obliekanie žien a aké oblečenie sa im na ženách páči.
I. Názor.
- páči sa mi keď žena nosí legíny, tenisky, tričko s výstrihom a vlasy vypnuté do hora.
II. Názor.
- páčia sa mi minisukne, vysoké opätky, tričko s výstrihom, dlhé vlasy vypnuté do hora.
III. Názor.
- páčia sa mi vysoké opätky, dlhé vlasy vypnuté do hora ale aj šaty a šortky.
IV. Názor.
- páči sa mi dievčenský štýl balerínky, šaty a rozpustené vlasy.
V. Názor.
- páči sa mi športový štýl legíny, nízke topánka, trička, mikiny a vlasy vypnuté do hora.

Sú tri typy žien:
1. Ženy ktoré sa obliekajú podľa toho čo sa páči mužom.
2. Ženy ktoré sa obliekajú podľa seba lebo sa im to páči a je im jedno aký názor majú na nich druhý. Majú dosť vysoké sebavedomie na to aby sa nenechali od niekoho manipulovať.
3. Ženy ktoré majú nízke sebavedomie a obliekajú sa do toho čo sa nepáči ani im a ani mužom, nezáleží im na tom ako vyzerajú.

Do akej kategórie patríte vy do 1. , 2. alebo 3. ? 

fotografia zdroj : diva.aktuality.sk

1 komentář:

  1. Tak já teda patřím do skupiny 2:) Prostě si obléknu to, na co mám zrovna chuť. Nedovedu si představit, že bych chodila v lodičkách každý den;D .... Ale neřekla bych, že kluci spíše obdivují holky s vlásky v gumičce na horu. Já si nejvíce pokukujících očí všimla, když jsem měla právě rozpuštěné vlásky. Asi záleží, jak kdo :-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat